Tuesday, July 25, 2006

Haridustee jätkamise konsideratsioonid

Teatavasti mul on lõpetamata magistriharidus, sest ühel hetkel TÜ viskas nii siibrisse, et lasin sealt jalga ja magistritöö jäi tegemata.

Nüüd käesoleval aastal on olnud põhimõtteline plaan see töö ikkagi ära kirjutada ja magistrikraad kätte saada.

Aga - vahepeal on õppekorraldust ümber tehtud ja nüüd saab näiteks doktoriõppesse astuda ka selle vana 4-aastase bakalaureusekraadiga, mis mul kenasti olemas on.

Ja nüüd küsimus: äkki oleks hea plaan teha hoopis doktorikraad, tühja sest magistrikraadist siis? Hmm...

TÜ doktoriõpe paraku praegu on ainult rahvamajanduse suunaline ja koosneb põhiliselt ainetest, mida ma bakalaureuseõppes olen juba õppinud ja magistriõppes teist korda veel. Seda värki ma kolmandat korda enam õppida ei viitsi.

Niisiis, kaalumisel on TTÜ majanduse doktoriõpe. Kel on siseinfot selle kohta või TTÜ majandusteaduskonna kohta üldse, antagu teada!