Friday, July 07, 2006

Võlg lugejate ees

Mulle on tulnud kaebusi, et viimasel ajal ei ole siin Liisu tegemistest enam midagi kirjutatud.
Tõsi küll!
Mul on viimasel ajal nii palju tegemist olnd, et vaba aega polegi olnd. Liisu ikka kutsub mind küll oma suurematele joomapidudele, aga ma pole saanud minna, korra ma olin Viljandis vanematel külas ja teine kord firma suvepäevadel.

Liisu on ise kah kuidagi foonilt kadunud viimasel ajal. Midagi omaette majandab, küllap on ikka paha peal väljas! Kükitab seal Jüris ja Keilas pidevalt, ja pole teada, millega tegeleb. Siin on selle Silveri käpp kah mängus, uskuge mind. Teada on, et ükspäev Liisu pügas hekki ja et ta peab ostma uue voodi. Ärge küsige, mis vanaga juhtus.

Igatahes täna sõidame Rootsi Gryttjomisse tiimiga hüppama nädalaks ajaks, ja vastu tulles lugejate soovidele saab siin kirjutatud muuhulgas ka Liisu pahategudest Rootsimaal.

Seeya!