Body language
Lugesin dropzone`st artiklit tegutsemise kohta varju avamisel.
Kommentaarid allpool.
Träkki tasub enne meduusi viskamist peatada, kui võimalik. Vertikaalkiirus träkis on küll väiksem kui tavalisel kukkumisel, samas aga on olemas horisontaalkiirus, mille tulemusena sisekott võib takerduda ranitsa tagumise ääre taha ja võivad tulla tropikeerud. (Mõni ranitsatootja pakub wingsuidiga lendajatele selle probleemi vältimiseks spetsiaalset optsiooni - põhivarju konteineri alumine äär tehakse lahtine.)
Absoluutne lollus on avamisel vaadata meduusi rõngast ja hiljem üle õla meduusi. Maitea misjaoks keegi peaks seda tegema. Artiklis mainitakse vedrumeduuse - nojah, kui su kuppel on nii suur, et kannatab vedrumeduusi, siis sa võid küll üle õla vahtida niipalju kui tahad - sellist kuplit tropikeerud ei koti. Ise ma vaataks üle õla ainult tõsise meduusikõhkluse puhul - tropikeerud on parem variant kui meduusi kõhklus.
Avamisasendiks soovitatakse kergelt istuvat asendit - sellega olen täiesti nõus. Küll aga ma ei jaga arvamust, et sellise asendi saavutamiseks peaks pea kuklasse ajama. Nimelt kui sul ükskord peaks kogemata tulema üks kõva avanemine (mu BT tegi neid vahel, aga võib juhtuda iga kupliga, kui nõmedasti pakkida), siis kui sul pea kuklas on, siis saad kaelale sellise raksu, et teist korda enam ei taha. Mina teen avamisel asja niimoodi, et tõstan õhus õlad natuke ülespoole, aga pea hoian all, kuni snatch force on tunda. Siis alles vaatan üles.
Artiklis väidetakse, et avanevat kuplit ei peaks üldse vaatama. Ma eelistaks siiski ühildada kupli jälgimist ja ümbruse jälgimist. Tibuga näiteks peab avanemisel tiba dialoogi pidama tropikeerdude ja avanemissuuna üle. Kui slaider on veel vastu kuplit, siis vabaotstest rebida ei ole tark tegu. Kui avanemine on juba sealmaal, et slaider on hakanud alla tulema, siis saab juba vabaotste ja jalarihmadega juhtida.
Ei ole ikka üldse nõus artiklist selle pointiga, et käed peaks vabaotste peal panema kolmrõngaste juurde, mitte kõrgemale. No mis tähendab, äkki kogemata tõmban ühest vabaotsast?!? No siis küll ju olen kobakäpp ja ise süüdi tropikeerdudes. Või et äkki kogemata tõmban ühe piduri lahti?!? Vaat kui ikka pidurid nii lõdvalt kinni on, et niimoodi kogemata lahti tulevad, siis mine parem riggeri juurde.
Igatahes kui käed on vabaotste küljes kõrgemal, siis on nagu parem ja jäigem side hüppaja ja kupli vahel. Niimoodi juhtub vähem selliseid lugusid, et kuppel läheb ühele poole ja hüppaja teisele poole. Uskuge mind, sellise disagreementi puhul jääb kaotajaks alati hüppaja:)
Ja tõrke tunneb tõesti väga hästi ära juba enne kupli vaatamist. Aga sellel hetkel siis juba peab tegutsema. Kui jääd passima paariks sekundiks, siis juba lootusetult hilja võib olla. Kui Velo on spinni keeranud ja sina pole veel midagi teinud, siis on kööga. Kui sa selleks ajaks juba mitu asja oled ära teinud, siis ehk annab veel midagi päästa:)
Kommentaarid allpool.
Träkki tasub enne meduusi viskamist peatada, kui võimalik. Vertikaalkiirus träkis on küll väiksem kui tavalisel kukkumisel, samas aga on olemas horisontaalkiirus, mille tulemusena sisekott võib takerduda ranitsa tagumise ääre taha ja võivad tulla tropikeerud. (Mõni ranitsatootja pakub wingsuidiga lendajatele selle probleemi vältimiseks spetsiaalset optsiooni - põhivarju konteineri alumine äär tehakse lahtine.)
Absoluutne lollus on avamisel vaadata meduusi rõngast ja hiljem üle õla meduusi. Maitea misjaoks keegi peaks seda tegema. Artiklis mainitakse vedrumeduuse - nojah, kui su kuppel on nii suur, et kannatab vedrumeduusi, siis sa võid küll üle õla vahtida niipalju kui tahad - sellist kuplit tropikeerud ei koti. Ise ma vaataks üle õla ainult tõsise meduusikõhkluse puhul - tropikeerud on parem variant kui meduusi kõhklus.
Avamisasendiks soovitatakse kergelt istuvat asendit - sellega olen täiesti nõus. Küll aga ma ei jaga arvamust, et sellise asendi saavutamiseks peaks pea kuklasse ajama. Nimelt kui sul ükskord peaks kogemata tulema üks kõva avanemine (mu BT tegi neid vahel, aga võib juhtuda iga kupliga, kui nõmedasti pakkida), siis kui sul pea kuklas on, siis saad kaelale sellise raksu, et teist korda enam ei taha. Mina teen avamisel asja niimoodi, et tõstan õhus õlad natuke ülespoole, aga pea hoian all, kuni snatch force on tunda. Siis alles vaatan üles.
Artiklis väidetakse, et avanevat kuplit ei peaks üldse vaatama. Ma eelistaks siiski ühildada kupli jälgimist ja ümbruse jälgimist. Tibuga näiteks peab avanemisel tiba dialoogi pidama tropikeerdude ja avanemissuuna üle. Kui slaider on veel vastu kuplit, siis vabaotstest rebida ei ole tark tegu. Kui avanemine on juba sealmaal, et slaider on hakanud alla tulema, siis saab juba vabaotste ja jalarihmadega juhtida.
Ei ole ikka üldse nõus artiklist selle pointiga, et käed peaks vabaotste peal panema kolmrõngaste juurde, mitte kõrgemale. No mis tähendab, äkki kogemata tõmban ühest vabaotsast?!? No siis küll ju olen kobakäpp ja ise süüdi tropikeerdudes. Või et äkki kogemata tõmban ühe piduri lahti?!? Vaat kui ikka pidurid nii lõdvalt kinni on, et niimoodi kogemata lahti tulevad, siis mine parem riggeri juurde.
Igatahes kui käed on vabaotste küljes kõrgemal, siis on nagu parem ja jäigem side hüppaja ja kupli vahel. Niimoodi juhtub vähem selliseid lugusid, et kuppel läheb ühele poole ja hüppaja teisele poole. Uskuge mind, sellise disagreementi puhul jääb kaotajaks alati hüppaja:)
Ja tõrke tunneb tõesti väga hästi ära juba enne kupli vaatamist. Aga sellel hetkel siis juba peab tegutsema. Kui jääd passima paariks sekundiks, siis juba lootusetult hilja võib olla. Kui Velo on spinni keeranud ja sina pole veel midagi teinud, siis on kööga. Kui sa selleks ajaks juba mitu asja oled ära teinud, siis ehk annab veel midagi päästa:)
<< Home