Tuesday, April 20, 2010

Kuri saatus jälle tegutseb

Jah, lõpuks ometi on ilmad soojemaks läinud ja lumi õppesõidu platsi pealt ära sulanud - niisiis mootorratta lubade tegemine võiks hooga edeneda, või mis?

Eile õhtul pidi siis olema viimane teoorialoeng ja täna hommikul esimene sõidutund.

Eile õhtul juhtus aga nii, et suure Euroopa autotootja *** esindajad soovisid pidada poole ööni konverentsikõnet, mistõttu mul jäi autokooli minemata. Nüüd jääb teooria lõpetamine mai algusesse.

Ja täna hommikul läksin siis õppesõidu platsile lootusega saada mootorratta selga. Edasi läks asi siis järgmiselt:
Kõigepealt käisime tükk aega ümber mootorratta ringi ja vahtisime iga nurga pealt.
Siis ma sain lõpuks masina selga istuda.
Siis ma sõitsin 5 meetrit.
Siis läks esimene kumm tühjaks.
Nii see minu esimene tund siis lõppes. Põhimõtteliselt minu sõidubilanss on praegu 5 meetrit:)

Positiivse poole pealt ehk seda, et motikat jaksab püsti hoida ilma probleemideta. Koolitaja küll hoiatas kümme korda järjest ja ei tahtnud kuidagi motikal sabast lahti lasta, aga eks ilmselt tal on palju halbu kogemusi naistega, kes kardavad ratast ja lasevad külili kukkuda:)
Tuukritel õnneks selliseid probleeme ei ole.