Sunday, April 18, 2010

Võitudest ja kaotustest

Kuigi ma viimasel ajal väga tihedalt trenni pole jõudnud (või just selle pärast) ma ei suutnud jätta minemata Brasiilia jiu-jitsu Eesti Meistrivõistlustele ja SGL liiga lukumaadluse võistlustele, kuigi oleks pidanud nv-l hoopis muude asjadega tegelema.

Anyway, käisin siis võistlemas.
Kui tavaliselt võistluste puhul on tavaline, et asjad ei lähe sugugi nii nagu plaanitud, siis seekordne BJJ EMV oli erand. Matile minnes mul oli kindel plaan teha üks judo heide ja siis kimura, ja nii ka läks. Teises matšis tahtsin vahelduse mõttes teha mountist gi-kägistuse, aga kui ma parajasti hakkasin mounti minema, siis järsku tekkis minu nina ette nii ilus kimura, et patt oleks olnud jätta see võtmata. Selle kahe kimuraga saigi naiste kategooria läbi.

Edasi osalesin meeste absoluutkaalus, kus kaotasin punktidega Danielile. Selle matši kohta võib samuti öelda, et kogemata planeerisin selle niimoodi, et subi ei saa, aga punktidega võit läheb Danielile. Asi läkski plaanipäraselt, aga miks ma selle plaani sellise tegin, seda ei teagi täpselt öelda:)

Pühapäeval oli siis SGL lukumaadluse liiga. Seal oli see paha lugu, et peale minu ühtki naist võistlemas ei olnud. Aga muidugi ma läksin ja nõudsin ikkagi võimalust võistelda, ähvardades muidu kaevata võrdõiguslikkuse volinikule:)

Meeste arvestuses aga ma sattusin kaaluklassi 66 - 77 kg, kus siis põhimõtteliselt olid need mehed, kes miski 80kg pealt võistluste jaoks olid alla võtnud. Seega jõudude vahekord eriti minu kasuks just ei olnud.

Lõpptulemuseks sain 3 kaotust ja 2 viiki. Kaotustest kaks oli suht force majeure (Ron ja Ott on jubedad elukad, kelle vastu saab ainult tulirelvaga) ja kolmandal juhul oli kah hea vastane, aga ma aitasin oma lollustega kah natuke kaasa. Viigimatšides oleks võinud rohkem rünnata - tulemust see tõenäoliselt ei oleks muutnud, a oleks olnd ilusam vaadata.

Neil 77kg meestel ikka seda jõudu on, järgmine kord ehk üritan 66 kg kaalu saada.