Tuesday, March 30, 2010

Motika projektist

Jah, näe, ostsin kõigepealt kindad ja saapad. Suured tänud ekstrekale ja veelale näpunäidete eest, kus on linna parimad allahindlused:)

Saapad on Gore-Tex, pidid olema täitsa veekindlad ja puha. Aga sain hea hinnaga, kuna tegemist oli viimase paariga (obviously nii väikese jalanumbriga mootorrattureid just ülearu palju ei ole).

Kiivritega on üldiselt asi nii, et mida kirjut!! No ausalt, tundub et kõik inimesed tahavad endale pähe miskeid leeke või lillekesi või lihtsalt värvilist soga. Lähen järgmine nädal tagasi, kui üks ports musti kiivreid kohale jõuab.

Igatahes on mul nüüd põhiline stuff olemas, kui äkki järgmiseks nädalaks jää õppesõidu platsi pealt ära sulab ja saan sõitmisega algust teha. Äkki ma olen tegelikult suurepärane mootorrattajuht, aga see pole laiemale üldsusele teada, sest ma lihtsalt ei ole kunagi proovinud?

Puudu on veel sõiduriided. Enne poodi minekut ma olin täitsa kindel, et tekstiil on parem kui nahk. No kesse ikka nahast riideid kannab tänapäeval, onju?
Nüüd ma enam üldse nii kindel ei ole. No istuvad nahkjakid paremini seljas.

Muidugi ma tahaks puha musta värvi riideid. Aga teiselt poolt jällegi nii on suurem tõenäosus, et mõni pime autojuht äkki rammima tükib. Vaatasin ka üht oranžide käistega jakki. See oli jälle nahast muidugi.

Mootorratast ennast veel pole. Üritan kõigepealt load kätte saada ja siis tahaks paar proovisõitu teha erinevate ratastega. Mulle jätkuvalt meeldivad suured cruiserid, aga eks näis. Kui keegi soovib oma ratast mulle maha müüa, võetagu ühendust:)