Thursday, January 21, 2010

Update

Etsiis ma ei ole surnd, vaid on palju tööd. Järgmine nädal veel, siis ehk läheb tiba lahedamaks ajutiselt.

Kõige suurem jama on see, et krt ei jõua enam õhtuti trenni. See asi mulle üldse ei meeldi. Trennis on just hulk tegelasi, keda on hädasti vaja peksta. Paar tükki on eriti mulle silma jäänud, kelle näost on näha, et nad arvavad, et saavad minust jagu.

Lisaks kiiretel aegadel on see probleem, et igasugune junk food kipub leidma tee minu toidulauale. Kui ikka päev otsa pole olnd aega süüa, siis igasugused laual vedelevad küpsised hakkavad tunduma täitsa legitiimse toiduna.

Igatahes jah tuleb leida võimalus rohkem trenni jõuda, see on küll ainuke asi, mis mind veel päästab.
Õnneks on nv-l Martini guardipassimise seminar. Kuna see on gi-seminar ja Ron rebis minu gi-püksid puruks, siis tellisime Heliniga Inglismaalt uued püksid. Tundub, et inglased on erakordselt paksu persega, igatahes minu pükstesse mahuks lahedasti kaks tagumikku ära. Loodetavasti nad tõmbavad pesus kokku.