Monday, January 25, 2010

Kes näppas minu viina?

Jah, viimasel ajal räägitakse tihti eestlaste suurtest joomaprobleemidest. Käisin ka mina siis alkoinfo.ee-s uurimas, et kuidas minu joomisega lood on.

Selgus üllatav tõsiasi - mina polegi joodik! Vahi kuradit!
Alkokalkulaator ütles hoopis nii: On vähetõenäoline, et Sinu praegused joomisharjumused Sulle märkmisväärset kahju võiksid teha.

Tulemuse rikkus ühelt poolt ära see, et igapäevast joomist ma eriti ei harrasta (pole aega, ja pärast trenni alko eriti ei kutsu ka), ja teiselt poolt see, et alkohol ei mõju minu peale eriti drastiliselt -ei mingeid mäluauke, isiksuse muutumist ega muud huvitavat.


Eestlane tarbib 11,9 L puhast alkoholi aastas, ehk siis:
30L viina,
520 pudelit õlut
või 133 pudelit veini.

Arvuta kuidas arvutad, sellist kogust alkoholi minu kõrist alla läinud ei ole.
Niisiis - kes näppas minu viina???