Tuesday, December 29, 2009

Twelve Months

Jah, käisin Bedfordis oma uue tunnelitiimiga lendamas. Inside Center olen uuemal ajal.
Ma muidu never ever ei brainlocki 4ways, aga krt selle tiimiga läksid asjad vahepeal ikka nii kiireks, et mõistus ei tahtnud hästi järgi jõuda. Õnneks tiimikaaslane Russ läheb omadega kiiremini rappa kui mina, seega sequence segiajamise au jäi enamasti temale:)
Niisiis on tekkinud huvitav olukord, kus performance parandamine ei jää enam lennuoskuste, vaid hoopis brain capacity taha. Asjaga tegeldakse.

Edasi meil plaanis veel üks tunnel camp veebruaris ja siis Bedford World Challenge aprilli alguses. Edasi siis vaatab, kas teeb ka mõned hüpped koos või mis värk on.

FS-suit läks jälle puruks. Deem! Lisaks tuli välja, et suit on mulle natuke lühike, sellepärast ta ilmselt puruks lähebki ja bootsid kah korralikult ei tööta. Ega muud kui uut suiti tellima. Niimoodi ma varsti pankrotti lähen, mark my words.

Tiimi nimi on Twelve Months. Jah.
Uus tuukri tutvumisstrateegia - ütle oma tiimi nimi Eesti keeles ja leiad palju uusi sõpru!:)