Friday, December 11, 2009

Päevaplaanist

Viimasel ajal on tööd nii palju, et juba uneaeg hakkab lühikeseks jääma. Krt inimene pole ikka ehitatud pimedas elama, ausalt. Õhtul magama jääb miski poole minuti jooksul ja hommikuti peab ikka tükk aega mõtlema, enne kui aru saab, mis värk see siin nüüd jälle tiriseb ja mida nüüd edasi peaks tegema.

Töö osas on tegelikult kõik broo, huvitavad asjad on käsil ja olen siiani ka ilusti järje peal omadega. Ainuke jama on see, et trenni pole viimasel ajal jõudnud rohkem kui 3 korda nädalas. (Trennis on muidu viimasel ajal palju algajaid, siis umbes pärast kolmandat subi tuleb tunne, nagu oleks ilge äss:) Jah, ma olen alati teadnud, et hea jiu-jitsu saladus on vastaste valimises:))

Igatahes siis koju jõuan tavaliselt peale kümmet, millele järgneb tuukri õhtusöömaaeg. Tuukri õhtusöömaaeg on täiuslik, kui sinna juurde on midagi head vaadata. Viimasel ajal on ikka kord nädalas nähtud Dexterit, aga 4. hooaeg nüüd kohe lõpeb. Lisaks on mulle soovitatud selliseid seriaale nagu Californication ja Boston Legal. BL tundub lahe, aga Californicationi kahest esimesest seeriast ma küll midagi vaatamisväärset ei suutnud leida. Obviously ma olen nii seksikauge inimene, et see teema mind ei puuduta üldse.

Etsiis kui kellelgi on veel häid soovitusi, mida õhtusöögi kõrvale võiks vaadata - antagu teada!