Wednesday, September 17, 2008

Raagus puud, kole sügis


Jah, sügis on ikka jube asi.
Ma ütlen, see on seesama ilm, mis juba terve eelmine sügis ja talv ja kevad siin oli! Nüüd ta jääb järgmiseks 8ks kuuks niimoodi!!!

Etsiis mul pole siin muud teha kui muudkui jitsi, lisaks üritan vahelduva eduga kangi tõsta, mida ma ei oska ja varsti kukun ümber koos kogu kangiga võimidagi...

Eile õnneks ELO pakkus enda pool mohhiitosid ja kukeseenepastat, mis tekitas mõtte, et talvel peaks ilmselt jitsi kõrval tegelema tõsisemalt joomise hobi ja söömise hobiga. Mul on muideks olemas ahi, mis näeb väga edev välja, aga kus mul veel ühtegi kooki pole õnnestunud edukalt küpsetada:) Ma olen suht kindel, et see ei ole ahju süü. Eks harjutamine teeb meistriks ja värki, a ärge vähemalt alguses väga sööge neid asju, mis ma olen teinud:)

Aga nädalavahetusel on tiba lootust hüpata saada ja 3 nädala pärast on Norrköpingis lahe jitsilaager, kus saab õlut juua ja rootslasi peksta:)