Saturday, July 12, 2008

Tandemmeister

Niisiis,
mina olen nüüd Eesti esimene naissoost tandemmeister. Täna tegin eksamihüppe ära ja nüüd on asi official. Võite kõik tulla minuga hüppama. Üldse mitte igas riigis ei ole oma naistandemmeistrit! Ma arvan, ma peaks lisatasu selle eest küsima:)

Tandemi eksamihüpe iseenesest on scary shit. Tuleb ilma droogita selili kukkuda, kuni tõsine freefly kiirus sisse tuleb, siis tuleb tagasi kõhuli stabiilseks keerata. Kusjuures reisija üritab sind spetsiaalselt täiega kottida.

Igatahes ma olin ikka suht närvis enne seda hüpet:) Reisija Veelale oli antud spetsiaalsed instruktsioonid, mille tulemusena exit läks kohe kääksti selja peale. Kukkusime siis kokkulepitud 2800 meetrini kenasti selili ja siis hakkas võitlus peale:) Veela oli kange nagu pulk ja ei lasknud kuidagi tandemit kõhuli keerata. Aga ma panin backist konksud sisse ja tõmbasin naksti õigetpidi painutuse peale, zuu-zitzu muuv:)) Maadlemist ikka oli, aga asi töötas ja sain tandemi stabiilseks.

Seega ma olen nüüd tandemmeister ja lähen kohe joon selle fakti terviseks ühe klõmaka viina.