Tuesday, April 15, 2008

GB Gym tournament

Jah, käisime Helsingis võistlemas.

Ma küll ei saa öelda, et oleks oma performancega rahule jäänud.

Nimelt mul oli selline plaan, et võtaks hea gripi ja siis pulliks open guardi. Tuli välja, et see oli nats loll plaan, sest ma ei saanud guardist ühtegi sweepi tehtud ja teine guardist mööda kah ei saanud ja nii jäigi ja kumbki ühtegi punkti ei saanud ja soomlane võitis ühe eduga, mis ta mingi passimisürituse eest sai. Vahepeal juba mõtlesin, et laseks guardi ära passida ja siis vaataks edasi, aga ikka kuidagi vale tundus teist lihtsalt guardist mööda lasta.

Ootamatult sain teise matši veel ja tegin täpselt sama asja.

Vahel järjekindlus viib sihile, aga mitte seekord.

Ma järgmine kord niimoodi enam ei tee. Ja noh järgmine kord sviibin kah juba palju paremini:)

Teistest eestlastest mõlemad Martinid ruulisid ja said kulla ja Priit kaotas kogemata ühele väiksele bluebeltile. Vahepeal juba tahtsin talle hõigata, et põgene kiiresti! aga ma polnd kindel, et jõuan piisavalt kiiresti joosta pärast:)