Tuesday, February 12, 2008

Norrköping vol1 - kuidas eestlased sparris ruulisid

Niisiis,
käisin ära Norrköpingis BJJ ja MMA seminaril, kus oli kohal korraga kolm SBG blackbelti.

Kokku siis 6 trenni kolme päeva jooksul. Tegime closed guardi sweepe, überguardi, halfguardi, bodylocki ja guardist löömist. Ma isiklikult jäin asjaga rahule, kuigi trennide lõpus oleks võind veel rohkem sparrimist olla ja trennid pikemad võimidagi, mul jäi veel jõudu järgi lõpuks:)

Kohapeal oli pakkuda 6 rootsi tüdrukut erinevatest klubidest, neist kaks bluebelti. Ma muidugi olin sellise suure valiku üle väga rõõmus ja käisin järjest nende kõigiga rullimas. Kõige parem tundus olevat üks bluebeltidest, kellele ma sain miski 15-20 min jooksul tehtud käeluku, americana ja kaks kimurat. Whitebeltidega sai palju nalja, need põhimõtteliselt sviipisid ennast ise ja panid mulle käelukke pihku, mul polndki väga midagi vaja teha:)

Veel õnnestus rullida kohalike whitebelt poistega ja ühe bluebeltiga Stockholmi klubist, kelle käest sain eriti lollisti passima jäämise tõttu guardist armbari, aga vastu tegin side`st ühe täitsa korraliku armbari ja pärast veel ühe side-choke, mis oli kah täitsa ilusti tehtud ja sisaldas half-guardist mounti ja sealt teisele poole side`i hüppamist, damn I`m good:)

Mainima peaks veel neid halfguardi drille, kus ma ownisin üht kohalikku whitebelti, kes nii 90-100 kilo ringis tundus olevat. Mees pärast küsis, et kas ma olen bluebelt või purplebelt:)))

Igatahes, pärast seda, kui ma olin kõik ülalnimetatud tegelased ära subinud, siis ma tahtsin mõne sellisega rullida, kes mulle täiega peksa annaks. Aga võta näpust, ei tehtudki enam trennide lõpus sparri. Nii juhtuski, et ma seekord peksa ei saanudki. Priit lubas seda asja pärast trennis kneebaridega parandada, aga ma ei karda teda:)

Priidu reisi highlight muidu oli kindlasti see bin ladeni moodi purplebelt, kes pärast rullimist küsis, kas Priit on purpebelt või brownbelt:) Priidu nägu läks särama nagu päike ja kogu ülejäänud reisi me muud enam tema suust ei kuulnud kui seda brownbelti lugu erinevates variantides ja röögatusi stiilis THIS IS SPARTA!!!

Ja Helin oleks kindlasti ühele Rootsi purplebeltile peksa andnud, kui tal põlv ei oleks tiba tagurpidi läinud enne:)