Monday, July 23, 2007

Bodyflight Bedford

Tulime Tumbleweedsiga just Inglismaalt Bedfordi tuuletunnelist. See on üks ülikõva tunnel, 4way mahub vabalt sinna blokke keerama. Mida me ka suure rõõmuga tegime:)

Coachiks oli tüüp nimega Steve Hamilton. Steve on selline mees, kellel on üle 10 000 hüppe ja üle 1000 tunni tunneliaega. Ja lendab niimoodi, et mul konkreetselt jäi suu lahti selle peale. Ma näen seda unes kah nüüd igal öösel, ausalt. Tra ma tahaks kah nii lennata.

Vahepeal lendasime ka kahe coachiga 2 on 2, see oli eriti lahe:) Stardian-stardian bloki juures üks coach arvas, et tal on nüüd sinikad käe peal minu gripist:)
Mis võis vabalt olla tõsi.
Tiimikaaslased on õnneks juba harjunud minu raudse haardega ja ei tee enam väljagi:)

Igatahes sinna tunnelisse me läheme veel tagasi.

Praegu passime Hankos Soome meistrikatel, esimene hüpe G-H-O-17. Aga ilm hetkel kerses.