Thursday, June 28, 2007

Warshawa

Käisin Poolas.
Btw, kas ma olen juba maininud, et ma vihkan Poolat?

Eelmine kord, kui ma seal käisin (miski kuu aega tagasi), siis ma oleks äärepealt jäänud ühe aknast välja visatud jõulukuuse (!!!) alla.
Seekord siis sõitsime parajasti taksoga miski 90km/h, kui äkki lendas aknast sisse üks herilane otse mulle vasta molli. Päris lahe on saada 90km/h herilasega vastu nina.

Varssavi lennujaama jõudsin 2 tundi enne väljalendu. Seisin parajasti passikontrolli sabas, kui saabus lennujaama security ja ajas kõik inimesed majast välja. Et lennujaamas olevat pomm.
Pomm osutus lõpuks siiski kellegi mahajäetud kohvriks. Ma ei usu, et sealt veel midagi omanikule tagastamiseks järgi jäi.

Samal ajal Z-l Soomes tekkis keset ööd soov köögis ära käia. Suurest laiskusest läks ta sinna pesuväel. Toa võtme unustas maha. Toal muidugi oli snepperlukk.
Kuludesse tuleb kanda 27 eurot lukuabi teenuse eest hommikul.