Monday, June 18, 2007

NV

Nv-l koolitasin uusi langevarjureid. Kõik said laupäeval ka lennukist välja loobitud, stiilinäide siin.

Ma olen ikka see inimene, kes ainult ühte asja korraga peab tegema.
Näiteks pärast õpilaste viskamist neile kohe järgi hüpata ei meeldi mulle sugugi, sest nii läheb hüpe kerse ja see kah meelest ära, mis õpilaste exititel viga oli.

Pühapäeval hüppeilma polnud.
Kui ma pühapäeval kell 16.30 L-le helistasin, siis ta üritas parajasti lahendada tõsist probleemi. Nimelt tal oli kolm jäätisetorti, millest üks oli juba ära sulanud, aga külmkappi ei saanud panna, sest seal oli ees kiluvõileib. Samas ei saanud ka küsida, mida kiluvõileivaga teha, sest suu oli seda sulanud jäätisetorti täis. Niisiis kui ma L-le helistasin ettepanekuga minna Viru keskusesse kingi ümber vahetama, sest talle oli sealt müüdud kaks vasaku jala kinga, siis ta ütles kõigepealt "Möh??", siis "Jah!" ja siis jäi uuesti magama:)