Friday, June 15, 2007

Linnavalitsus seebiks!

Tavaliselt ma siin poliitilistest teemadest ei räägi, sest see värk on lihtsalt nii mõttetu ja ma ei viitsi mõeldagi selle peale.

Aga nüüd on asi tõsine. Nimelt kui nüüd alkoholimüügi keelu peale poed hakkavad uksi kella 8st kinni panema, siis on küll kõik kerses. Ma küsin, mis demokraatia see on, kui ma ei saa enam õhtul pärast trenni käia omale vorsti ostmas?!?

Mind see eriti ei koti, kui ma õhtul alkoholi osta ei saa. Sest mul on punkrisse hangitud piisavad varud ja alkohol teadagi säilib kaua.

Küll aga kotib see, kui näiteks piim või tomatid on otsa saand.

Mina ei taha oma õhtusöögi menüüd nädal aega ette planeerida. Tahan minna ja osta seda, mille järgi parajasti isu on. See on ikka eriti nõme, kui sa pead oma elu planeerima krdi toidupoodide lahtiolekuaegade järgi!?!

Millegipärast paljud inimesed on arvamusel, et selline kellaajaline alkoholimüügikeeld aitab joomise vastu. No tule taevas appi! Inimesed võivad oma viina ka varem ära osta, ja kui tõesti otsa peaks saama, siis minnakse baari jooma.

Igatahes for the record - mina olen alati igasuguste lollakate keeldude vastu ja Keskerakond minu käest mitte kunagi mitte ühtki häält ei saa ja ühegi minu tuttava käest kah mitte, if I can help it.