Thursday, November 06, 2008

Skype - räägi inimestega

Eile rääkisin Skypes ühe alžeerlasega nimega Mohammed.
Tavaliselt ma ei viitsi suhelda nende võõraste inimestega, kes aeg-ajalt läbi Skype suhelda tahavad, aga seekord mul parajasti ei tulnud pähe õigeid väljendeid ühe viisaka töökirja kirjutamiseks ja mõtlesin, et äkki aitab, kui vahepeal Mohammedile kirjutada.

Igatahes, Mohammedile meeldib luuletusi kirjutada ja filme vaadata.
Ma siis lugesin oma hobid kah üles. Ma pole päris kindel, kas ta uskus mind:)

Edasi meil oli päris huvitav arutelu abielu teemadel, mille osas meie seisukohad läksid kardinaalselt lahku, mida ongi oodata ühest moslem vs tuuker diskussioonist, eksole.
Siiski ma imestasin, et Mohammed suhtus minu seisukohtadesse isegi mõningase tolerantsiga, mis on tõepoolest ühe moslemi puhul ebatavaline...

Siis mul tuli huvitav mõte. Ei tea kas Mohammed on üldse arvestanud võimalusega, et ta räägib naisterahvaga?? Hahaa, uurime!:)

Igatahes minu aimdus osutus õigeks, sest vastuseks oli kolm küsimärki ja šokeeritud vaikus, pärast mida ta ütles viisakalt head aega.
Ma arvan, Koraan kindlasti keelab võõraste naistega Skypes rääkida:))