Monday, October 27, 2008

Naise-mehe koefitsent

Etsiis viimasel ajal meil möllab fenomen, millele Vallo andis nime "naise-mehe koefitsent".

Asja põhimõte on siis selline, et kui näiteks mina ja Helin tõstame deadlifti 65 kg ja Priit 80 kg, siis naise-mehe koefitsenti arvestades meil on parem tulemus kui Priidul.

Või kui mina tõmban lõuga 5x ja Ron 10x, siis naise-mehe koefitsenti arvestades mul on SELGELT parem tulemus. (Siia juurde ei saa jätta märkimata, et viimane saavutus lõuatõmmetes on 5x5:)

Või näiteks kui kuskil pubis läheb joomiseks ja igaüks järjest ostab roundi, siis naise-mehe koefitsenti arvestades võib juhtuda, et mina ei osta midagi, aga joon nagu hobune:)
Või näiteks kui mina sparris subin mõnda meessoost isikut, siis kõik arvavad, et ma olen jube tubli ja osav jitsigeenius. A kui mõni mees mind subib, siis arvatakse, et ju tal oli lihtsalt tiba rohkem jõudu ja seda crossface`i poleks ju ikka tüdrukule vaja olnd teha:)


Ei tea kas põhjus on selles, aga viimasel ajal ongi subidega nagu nats ikaldus... Pärast seda, kui Ron ära Austraaliasse kolis, polegi keegi mind subinud enam:)