Monday, November 03, 2008

W44 - Karskus vs alkoholism

Seekordne jutt peaks vist algama selle Viljandi V keskkooli nõukaaegse hambaarsti kirjeldusega, kes oli üks jube mutt ja omas jubedat hambapuuri ja tekitas minus tugeva vastumeelsuse hambaarsti juures käimise vastu, mistõttu ma olen seda pärast kooliaega edukalt vältinud.
Kuni praeguseni.
Nimelt nüüd täiesti üllataval kombel üks nõukaaegne plomm kukkus hambast välja.
Koos poole hambaga.

Ja käisin üle pika aja hambaarsti juures, kes kirjutas mulle igaks juhuks 5 päevaks antibiootikume, koos hoiatusega, et õlut-veini sel ajal juua ei tohi, samas kanget alkoholi põhimõtteliselt võib, aga selle tulemusena on oht pilt tasku panna.
Niisiis. Kuna oli ette näha perspektiiv lähema nädala jooksul karske olla, siis selleks katsumuseks valmistudes jõin hambaarsti juurest koju jõudes ära eelmisest nädalast järgijäänud Campari. MSN-i seltskonnaga. See oli väga lahe, sest tuimestuse tõttu alumist huult polnud tunda ja Campari kippus pidevalt suust mööda minema:)
Pärast seda olin tervelt 2 päeva täitsa kaine. Kuni reedeni, mil toimus suurem üritus Scandic Openi jitsivõistluste medalimeeste auks. Asi võeti ikka hoolega käsile (vt. Priidu viinaklaasi allolevalt pildilt) mispeale mul ad hoc tekkis arvamus, et pildi taskupanemine ei olegi ehk väga suur probleem ja igatahes tasub riskida, ja pistsin kinni pool pudelit Šoti viskit.
Pilt jäi ette. Minu meelest:)


Viski vähesus minu jaoks üldse viimasel ajal probleem ei ole, kuna mu isa sattus Viljandi Maximarketis ühe tõsise viski allahindluse peale ja hoolitses ka oma tütre baarikapi eest natuke:)

Järgmisel päeval sõitsin Soome tiimiga kriiperdama.
Soomes teatavasti müüakse kanget alkoholi ainult spetsiaalsetes poodides, mis on muidugi nädalavahetustel kinni. Pluss see on sigakallis.
See kõik tuli mulle meelde liiga hilja.

Asi ei paranenud ka tiimikaaslase CV pool, sest CV oli eelmisel õhtul kogu majapidamisel leiduva alkoholi endale sisse kallanud, kuna tal oli olnud erakordselt halb päev.

Seega olin jälle tubli sportlane ja ei joonud üldse ja hankisin poest hoopis hapukoore, mis siiski ei olnud päris hapukoor, aga parema puudumisel kõlbas süüa kah.

Kriiperdamine läks hästi. Mul tuleb eriti hästi välja see järsk pea keeramine pärast grippide võtmist a la tango või Bruce Buffer "Introducing first..." :)