Wednesday, October 01, 2008

Universitas Tartuensis

Etsiis käisin Tartu Ülikoolis audiitorite jaoks ühte paberit hankimas ja vanu tuttavaid üle vaatamas.
Ega seal midagi olulist muutunud ei ole, ainult õppekavad muutuvad iga aasta ja see on tekitanud paraja segaduse.

Esitati ka kutse uuesti õpetama tulla, kui soov peaks tekkima. Aga fakt on see, et ma pole hetkekski kahetsenud otsust ülikoolist ära tulla, õppejõu karjäär ei ole ikka minu jaoks.

Ja uuesti kerkis üles ka vahepeal juba unustatud magistritöö teema. 2009.a. on viimane aasta selle MA programmi järgi magistrit kaitsta. No kurivaim, kas ma peaks selle äkki siiski ära tegema??? Mh??
Ma olen kahevahel praegu.

Ja tuleb tunnistada, et Anu pole karvavõrdki muutunud. Selle tulemusena lahendasime lõunaajal kahe peale ära pudeli veini ja pidin pärast tükk aega Tartus ringi töllama, enne kui kannatas koju sõitma hakata:)