Friday, October 05, 2007

Kole lugu

Kõrvalseisjatele raskesti selgitatavatel põhjustel langevarjurid tihti ässitavad mehi mulle kallale.

Niisiis, mõni aeg tagasi oli meil kokkupuude L-ga, kes on minust miski 20cm pikem ja 50 kilo raskem. Ma suuremat langevarjurit vist ei olegi näinud.

Nüüd L süüdistab mind selles, et ma olla teda nii kõvasti kägistanud, et ta kolm päeva ainult vedelat toitu sai süüa, pluss et ma oleks äärepealt tal käeluu pooleks murdnud. No ausalt, L-i jutust tundub, nagu ma oleks miski jube elukas, kes oma surmavaid tehnikaid käib teiste peal harjutamas.

Igatahes see lugu veela projektile kasuks küll ei tule.

Tegelikult pikkade arutelude tulemusena Empurias õlleklaasi taga me ikkagi jäime L-ga eriarvamustele. Mina endiselt arvan, et ma piisavalt õrnalt temaga ümber käisin ja ta oleks vabalt võinud midagi öelda või patsutada ju, kui ei sobinud. L jällegi väga nii ei arva.

Igatahes mulle nüüd aitab nendest näidismatshidest. Kes tahab kakelda, tulgu trenni.