Sunday, September 09, 2007

Hind vs kvaliteet

Täna käisin mööblipoes.
Miskipärast enamus asju, mis mulle meeldivad, on jube kallid.
Iseenesest mul pole kahju kvaliteetse asja eest maksta, a tihti pole teada, kas maksab kvaliteet või kaubamärk.

Siia juurde järgmine õpetlik lugu:

Ükskord ülikooli ajal ma ostsin endale paari üliodavaid teksaseid. Ise olin väga rahul, et ilusad püksid ja jube vähe maksid.

Juhtumisi need püksid olid mul jalas, kui ma läksin oma first ever loengut pidama.
Ja siis need teksad lihtsalt läksid kärrdi tagumiku pealt pooleks.
Keset loengut.
Ma esimese hooga ei uskund oma silmi, ausalt. Kamoon, filmis juhtuvad siuksed asjad, mitte päriselt!

Siit moraal - panusta kvaliteeti, siis sul tuleb vähem jamasid.

Pärast seda vahejuhtumit ma läksin ja ostsin endale kõige kallimad teksad, mis Tartu linnast leida võis. Aga samal õhtul oli vaja Toomemäel üle miskite aedade ronida ja ühe aia otsa ma jäin persetpidi kinni ja tõmbasin nende pükste tagumiku samamoodi puruks.

Ma pole päris kindel, mis siin see moraal võiks olla:)