Friday, October 12, 2007

Airspeed Challenge veelkord

Niisiis, sain kätte Airspeed Challenge DVD.
Ilusad bigwayd!

Tuuker oskab lennata küll, parandada saab mõningaid asju nagu:

1) Davimisel võiks hiljem pidurdada, ma kipun jätma liiga palju pidurdusvaru, samas ma pole aastaid juba baasist mööda daivinud, seega pidurdusvaru selgelt liiga suur:)

2) Asi, mida ka tuuletunnelis mulle räägiti: ma peaks lendama puusadest tiba suurema painutusega. Painduvuse suurendamise programm ilmselt tuleks kasuks:)

3) Ma peaks olema tiba aktiivsem kujundis lendamisel, et asja stabiliseerida, kui keegi mu grippide küljes teeb kummalisi asju. Vot mulle endale tundub küll, et ma ilgelt kompenseerin neid asju, aga video pealt on näha, et vabalt kannataks palju rohkem liigutada...

Ässadega koos lendamisel on see pluss, et näeb ära, kuidas tegelikult on võimalik lennata:)
Ma peaks olema palju agressiivsem ikka. Jitzis mul on kah see mure vahel.