Wednesday, August 22, 2007

Sai tiba müratud

Nv-l tegime eestlaste ja soomlastega tiba MMA trenni. Ma MMA-d olen vähe teinud siiamaani, põhiliselt ikka BJJ-d kimonoga ja ilma. A tuleb tunnistada, et see võib isegi meeldima hakata!:) Igatahes tahaks rohkem teha.

Muidugi ei tea, kuidas mul see õnnestub. Nimelt, kui BJJ-d on üldiselt meestega väga normaalne teha ja kõik on broo, siis vaat MMA-d paljude meestega on sitt treenida.
Sest miski mentaalne blokk on naiste löömise suhtes.
Nomaitea.
Võibolla see on normaalne meeste puhul, a ma ütlen, segab ju!

Muidugi eks mul on omal kah probleeme, näiteks ma kipun ütlema "Oih!" või "Sorry!", kui mõni löök läheb täiega vastasele vastu vahtimist:) No ja veel ma kipun väsimusest ümber kukkuma suht kiiresti, eriti kui takedownidega tegemist on. Asjaga tegeldakse.