Tuesday, August 14, 2007

Bluebelt!

Niisiis,
pühapäevast alates tuuker on BJJ bluebelt!:)

Vöö sain siis sellise mehe käest nagu Karl Tanswell (pildil paremalt esimene).

Ma tegelt ei plaaninud üldse belt testi teha, a Karl ja jrx konkreetselt ajasid mind sinna. Ma nimelt arvasin, et ma mõnda asja veel eriti ei oska ja saan äkki peksa nende 7 tüübi käest, kes koos minu ja Heliniga tahtsid belt testi teha.

See kartus siiski osutus asjatuks.

Open guard möllas täiega:) Ma pigem muidu pean open guardi üheks oma kehvemaks positsiooniks, aga nende tüüpide vastu töötas 100%. Samas mountiga ei saand kuidagi rahule jääda, mis küll oli ka enne teada.

Belt test ise käis niimoodi, et tuli sparrida erinevaid positsioone kõik järjest ühe vastu. Oli päris väsitav, aga siiski mitte midagi nii koshmaarset nagu linnalegendid nende testide kohta räägivad:)
Lõpuks pidime veel Heliniga ühe näidismatshi maha pidama miski 60 tölli ees, kes vist plaksutasid vahepeal, a ma eriti midagi ei pannud tähele, sest ma olin kole väsinud ikka juba selleks ajaks. Matsh jäi viiki ja me mõlemad Heliniga saime sinised vööd:)

Ma päris rahule oma performancega ei jäänud, aga nüüd on vähemalt teada, mida peaks rohkem harjutama.

Kogu seminar oli tegelt väga lahe. Kohal oli miski 70 inimest, neist nais-tüüpi 4 tükki. Tegime guardi passimist, giljotiini, turtlist toppi ronimist, closed guardist paar trikki, judo heiteid ja siis seda, kuidas guardist kõige paremini saab vastu vahtimist virutada. Kõike seda on plaanis ka kasutama hakata kohe, v.a. need judo heited muidugi, mis minu mängu küll kuidagi ei taha sobida.
Kuna faiterite hulgas oli palju inglasi ja iirlasi, siis muidugi läks õhtuti tõsiseks joomiseks. Ega need eestlased kah mingid karsklased ei ole, tuleb tunnistada:) Etsiis öösiti sai palju nalja ja juhtus asju, muuhulgas saboteerisin rämedalt veela projekti, a sellest pikemalt järgmises postituses:)