Saturday, July 28, 2007

Soome meistrikate tulemused

Niisiis,
Soome meistrikatel FS Open 7. koht 9 tiimi hulgast. Kuues koht jäi 1 punkti ja viies koht 4 punkti kaugusele. Tra.

Parimaks tulemuseks hüppe kohta tuli 9 punkti. Jah, ainult poole kiiremini peaks keerama, et eesmärk saaks saavutatud:) Selleks on meil erinevaid plaane, näiteks vahetavad tuuker ja mart nüüd kujundis kohad ära, et centeri brainlocke minimeerida.

Ilm võistluste ajal ei kannatanud kriitikat, poolteist päeva hüppeilma oli nädala aja jooksul. Igatahes on unevajadus nüüd mitu nädalat ette ära magatud. Mulle nüüd aitab sellest magamisest, ausalt!

Võistluse lõpupidu oli ettenägelikult planeeritud pidada lageda taeva all. Muidugi vihma sadas ja kole külm oli. Ma ütlen, kogu see viski, mis ma seal omale külma peletamiseks sisse kaanisin, läks täiega raisku, terve õhtu ma olin jummala kaine. Kas see nüüd tuli külmast ilmast või ma olen lõpuks saavutanud immuunsuse alkoholi vastu või oli see viski hind baaris sedavõrd kainestav, aga tuleb tunnistada, et ma terve õhtu jõin viskit täiesti kaine näoga ja vahtisin ringikakerdavaid soomlasi sellise kergelt eemaloleva ilmega. Etsiis rahvusvaheline integratsioon jäi seekord toimumata.
Samas viski kui selline oli maitsev.