Thursday, May 17, 2007

Häda ei anna häbeneda:)

Käisin siis eile apteegis rohtusid hankimas (tuli välja, et pole miskit põletikku mul kuskil, aga on ninaturse).

Apteegis tolgendas ka üks noormees, välimuse järgi miski 14-15 aastat vana, selliste moodsate rebadel pükstega, kust tagumik välja paistab ja puha. Muudkui käis ühe leti juurest teise juurde ja uuris põhjalikult kõike, mida näha oli. Siis läks eelmise leti äärde jälle tagasi. Siis seisis nurgas vahepeal. Ühesõnaga, kogu selle aja, kui mina ja minu ees olevad 2 inimest seal retseptidega majandasid, käis see tüüp muudkui mööda apteeki ringi. Aga müüjaga rääkima ei tulnud.

Kui ma juba apteegist välja hakkasin astuma, nägin silmanurgast, kuidas see tüüp lõpuks nihkus leti äärde ja küsis müüjalt hästi asjaliku häälega:
Kas teil neid... ee... SOS rasestumisvastaseid tablette on vä?
:)

P.S. Alati, kui ma apteegis satun nende tädikeste taha järjekorda, kes apteekriga kõik oma terviseprobleemid ühekaupa tahavad läbi arutada, tekib mul soov minna ja küsida Joomahullu Päevaraamatu stiilis: Tere, andke mulle seda kreemi, millega perse panna!