Nv
Kuna Islander on endiselt Rootsist koju saabumata, sõitsin nv-l Viljandisse vanemaid külastama. Tee peal sai korra ka Nurmsist läbi käidud ja Partenavia ära proovitud.
Kokkuvõtteks võib öelda, et kannatab lennata küll. Sikuhüppeid küll teeb, aga pole hullu, süda pahaks ei lähe. On ikka täitsa teine lennuk kui An-2.
Ja külmaprobleemi saab lahendatud niimoodi, et tuleb konfida ennast rohkem lennuki ninasse, ainult esimesele kahele hüppajale puhub tuul peale;)
Noh, eks tegelt on seda külma nähtud nii ühes kui teises lennukis. An28-s näiteks, kus uks alati suht varakult lahti tehti, said esimesed väljujad (Tumbleweeds tavaliselt:) alati tükk aega külmetada. Sama lugu Gryttjomi Twin Otteris, kui mõni udupeast rootslane ukse liiga vara lahti tegi. Samas tuleb tunnistada, et tiimiga hüppamise nimel ma olen nõus päris kõva külma ära kannatama:)
Partenaviast paraku 4-wayd hüpata ei saa, FS-trenni mõttes saaks teha 2-waysid.
Kokkuvõtteks võib öelda, et kannatab lennata küll. Sikuhüppeid küll teeb, aga pole hullu, süda pahaks ei lähe. On ikka täitsa teine lennuk kui An-2.
Ja külmaprobleemi saab lahendatud niimoodi, et tuleb konfida ennast rohkem lennuki ninasse, ainult esimesele kahele hüppajale puhub tuul peale;)
Noh, eks tegelt on seda külma nähtud nii ühes kui teises lennukis. An28-s näiteks, kus uks alati suht varakult lahti tehti, said esimesed väljujad (Tumbleweeds tavaliselt:) alati tükk aega külmetada. Sama lugu Gryttjomi Twin Otteris, kui mõni udupeast rootslane ukse liiga vara lahti tegi. Samas tuleb tunnistada, et tiimiga hüppamise nimel ma olen nõus päris kõva külma ära kannatama:)
Partenaviast paraku 4-wayd hüpata ei saa, FS-trenni mõttes saaks teha 2-waysid.
<< Home