Sunday, June 11, 2006

NV

Nv-l hüppasime tiimiga. E-1-8 ja A-3-12, mõlemat kaks korda. See viimane hüpe oli Tumbleweedsil esimene kord non-repeater blokke keerata, a ma tahaks näha, kellel on õigus tulla kasti küsima:)

Täitsa timmilt hakkab juba asi välja tulema. Kahe non-repeater blokiga hüppelt keerasime kuni 14 punga, pealegi me neid blokke polnud enne proovinudki. Ei ühtki brainlocki front piece poolt, kes pidid vahepeal kohti vahetama! Ega polegi muud, kui tuleb lihtsalt veel koos hüpata ja küll need punktid tulevad.

Exitid lendasid kah täitsa ok. Meeker-stiilis exititel on outside centeril tiba probleem kõhu tuulde saamisega, aga näiteks Unipod lendas väga ilusti. Tundub, et ma olen pikkade kujundite exiti-taimingule pihta saanud. Ainuke värk Unipodis oli see, et pärast exitit jäi Mardi parem jalg minu käe taha kinni. Tuleb uurida, kuidas professionaalid selle jala sealt välja nikerdavad.

Ja sel nv-l saime ka ühe exiti kujundi peal lesiva kaameramehega:) Exit lendas ilusti, aint kujundi peal teiseks korruseks oli kaameramees, tiivad laiali nagu batman:)

Velo pakkimisega tuule käes on see lugu, et avamisel peab ikka tiba tööd tegema. A ma olen juba käppa saanud need nõksud, kuidas avanemise ajal Tibuga suhtlemine peab käima, et miskit jama ei tekiks.

Ja lisaks sai nv-l Mamburile valmistatud maasikatega kook (mina isiklikult sulatasin shokolaadi pliidi peal selle koogi jaoks:) Mambur oli lahke ja pakkus teistele kah:) Minuarust oli täitsa hea kook.

Nüüd järgmine kord tiimiga hüpata on järgmisel laupäeval. P-5-18 on järgmine hüpe. Pole üldse lihtne, eriti 18.