Thursday, March 16, 2006

... II peatükk

Niisiis, mis sai edasi tuukri raiseritest, mille kohta eile tollist kätte saamisel avastasin, et asjad on vale tüüpi?

Minu kurja maili peale Mirage Systemsile oli 15min pärast oli postkastis vastus, milles vabandati ebameeldivuste pärast, selgitati, et viga on tekkinud tootmisosakonnas ja lubati, et õiged raiserid saadetakse mulle ära a.s.a.p.

Täna hommikul oli postkastis järgmine mail, milles teatati, et õiged raiserid on minu poole teele saadetud ja ma võin teised raiserid kah endale jätta.

Niisiis, nüüd on mul 2 paari raisereid ühe hinna eest.

Kokkuvõttes ma olen sellise diiliga üsna rahul:)

Mirage saab minult ühe credit pointi tagasi reklamatsioonide lahendamise eest.
Aga loomulikult on fakt, et asjad tuleks esimese korraga õigesti teha.

Ja ma ei tea, mis diil nende Parasiili mainitud wingsuitidega oli, aga kindlasti leiab ka Eestist inimesi, kes tootmisest halligi ei tea ja on võimelised asju ära käkkima. Võtmeks on kompetentsed inimesed, eksole. Neid on Eestis täitsa olemas kah, erinevalt mõnest muust riigist. Lihtsalt prügikollid ja IT-juhid tuleb tootmisest eemale hoida.