Wednesday, March 15, 2006

Jänkid on ikka uskumatud lambad

Tellisin velcroga raiserid ja valged toggled. Sain velcroless raiserid ja tavalised toggled, kusjuures raha on võetud custom colour togglede eest.

Eelmisel aastal tellisin Miragest vabakoti. Lõpuks see mulle ka saadeti, pärast seda, kui olin mitmeid kirju neile kirjutanud teemal: kus krt mu vabakott on?!?

Tonysuit aga ei vastanud kirjadele üldse ja tegi täiesti ühtemoodi tellitud kostüümidele erinevad lukud. Nüüd on kuulda olnud, et Tonysuit on hakanud kirjadele vastama, aga tõstavad suvaliselt hindu ilma ette teatamata ja ilma uusi hindu veebi välja panemata.

Kui Lyhis oma esimese Wingsi tellis, siis ta sai täitsa vale asja, mis oli küll poole suuremale inimesele tehtud kui tema.

See kõik näitab ühte asja: ameeriklastel ei ole kvaliteedijuhtimisest ja kvaliteedisüsteemist mingit aimu. Kui mina lubaks töö juures sellist praktikat, siis me oleks ammu pankrotis. Ei tea, kuidas need jänkid oma performance`t hindavad, aga minu jaoks isiklikult on selline level küll täiesti aktsepteerimatu. Amatöörid asja kallal, no ausalt. Minge parem küpsetage oma hamburgereid vms, kui on midagi olemas, mida te oskate, ja jätke tõsisemad tööd professionaalidele.

For the record: mul on kõrini neist krdi idiootidest.

Kui tuua mõni langevarjutehas Eestisse, siis me päris kindlasti võiksime saada auhinna parima teeninduskvaliteedi eest, mis sellel turul üldse pakutakse. Ja me ei peaks selleks isegi eriti pingutama.