Thursday, March 09, 2006

FXC saaga

Euroopa Liidu eelsel ajal oli FXC-de Rootsi kontrolli saatmine koos kõigi tolliprotseduuridega ikka uskumatu ikaldus. Välistöötluse loa saamiseks sai läbi käidud kümneid ametnikke ja produtseeritud virnade kaupa autentseid ja võltsitud dokumente... Praegu on asi ikka kümme korda lihtsam. EL on ennast ära tasunud, kui minu käest küsida:)

Rootsist saadetakse FXC-d tagasi miskite kullerifirmadega, kes soovivad paki klubisse kohale tuua, aga klubis teatavasti päevasel ajal kedagi ei ole. Eelmine aasta viis see kuller parema koha puudumisel FXC-d Pirita hotelli retseptsiooni, kust ma need lõpuks kätte sain pärast tõsist ristküsitlust hotelli töötajate poolt.

Sel aastal jõudsid FXC-d läbi kulleri lõpuks Pirita postkontorisse. Saabusin sinna relvastatult Elaki juhatuse poolse volitusega ja Elak MTÜ B-kaardi koopiaga, et tõendada oma õigust nimetatud saadetisele. Aga need paberid seekord ei huvitanudki kedagi, ja vähe sellest, isegi isikut tõendavat dokumenti ei küsitud (!)

Samas ilmnes uus takistus - pakki ei tahetud mulle kätte anda põhjendusega, et see on liiga raske (17 kilo) ja ma ei jõuaks seda tassida. Leiti, et ma peaks minema ja otsima kedagi appi pakki tassima. Pärast pikemat argumentatsiooni teemal, kuidas ma selle paki varemalt juba posti olen tassinud ja sellele vaatamata endiselt elus olen, lubati mul lõpuks siiski pakk ära võtta. Aga postitöötajate näost oli selgelt näha, et nad peavad kogu seda lugu kahtlustäratavaks ja ei kiida inimeste selliseid pakitassimisharjumusi sugugi heaks:)