Tuesday, September 06, 2005

Kas sina oled juba doonor?

Mõtlesin minna lähemal ajal verd andma. Sellega seoses tuli meelde üks mitme aasta tagune doonoriks käimine Tartus Maarjamõisa polikliinikus...

Et sai siis mindud ühel kevadel sinna verd andma. Tiba väsinud nagu ikka üliõpilased kevadel ja vere andmisega läheb ju tükk aega ja no hakkas uni peale tulema. Mitte et päris magama oleks jäänud, a unine nägu oli kindlasti peas.

Ja järsku läheb üks medõde mööda. Ja jõudsin just mõelda, et eitea miks sel õel selline murelik nägu peas on, kui see järsku andis mulle laksti vasta vahtimist! Ma vist selle peale vahtisin talle nii lolli näoga otsa, et krt tundus, et paneb kohe veel ühe litaka:)

Ja ega mu ei õnnestunudki lõpuni seda tädi veenda, et ma ei olnud tegelt sugugi pilti tasku panemas, vaid lihtsalt uni oli. See üritas veel tükk aega nuuskpiiritust mulle tuua, a ma jäin endale kindlaks, et see lebra tuleb minust kaugele eemale hoida:)

Jah, poisid ja tüdrukud, vägivald võib teid tabada kõige ebatõenäolisemal hetkel!:)