Sunday, May 08, 2005

Hüppasime, hüppasime!:)

Eile siis sai tehtud esimene hüpe uue Tonysuidiga ja uue Oxygeni kiivriga, mis on pika talveperioodi jooksul hangitud:)

Esimese hooga Tonysuidi vägevad Mega XL bootsid mõjusid üllatavalt, aga teisel hüppel hakkasime juba üksteisest aru saama. Need on nii suure pinnaga bootsid, et keeramiseks ei ole vaja jalga liigutadagi, aitab juba keeramise peale mõtlemisest:)

Uus kiiver on kah tunnistatud sobivaks. Esimesel hüppel panin visiiri liiga vara kinni, sest ma ei osanud arvata, et see kollane sada aastat põleb enne rohelise saabumist. Tulemusena läks visiir lennukis uduseks ja lõpuni ära klaaris alles break-offiks.
Teisel hüppel olin targem ja panin visiiri kinni vahetult enne väljahüpet. Siis mingit probleemi uduga polnud, ei vabalangemises ega ka kupli all. Uus kiiver on ka igati mugav peas ja ilmselt summutab natuke tuulevihinat, sest mäletan, et üritasin suhelda break-off kõrgusel hüppekaaslastega stiilis "aitab küll, kaome, kaome";)

Ja tuleb tunnistada, et minu kuppel ongi ikka jah kõige parem! Ebanormaalselt hästi lendab.
Ja juba eelmise hooaja lõpupoole hakkas mu Velo avanemisel rahulikumalt käituma, nüüd ta enam ei eriti ei rabele pea kohal, vaid pöörab nagu aegluubis ühele või teisele poole. Tropikeerdudega ei ähvarda ja üldse me saame hästi läbi temaga. Ainult nõme pakkimine ajab Velo tigedaks, seda ei tasu teha.

Ja mul pole enam vaja muretseda, et olen tiimi kõige aeglasem pakkija, Liisul läheb oma uue kupliga veel hulga kauem aega!;)