2 weeks & counting...
Niisiis, väljas päike paistab ja hooaeg muudkui läheneb. Kahe nädala pärast üritame esimesed hüpped teha, siis peaksid ka selle hooaja 10 esimest värsket langevarjurit juba lennuväljal olema.
Plaanis sel hooajal selle poolega tiba tööd teha, et Tuukri-Velo vahelist koostööd edasi arendada. Avanemiste suhtes oleme juba päris hästi kokkuleppele jõudnud temaga, nüüd siis veel maandumised.
45- ja 90-kraadiseid olen juba proovinud, aga seda õiget tunnetust veel ei ole. Tundub, et pmõtteliselt 2 tüüpi pöördeid saab teha. Üks on selline kiire ja lühike pööre, mis lükkab korraks kupli vertikaali ja siis kähku tagasi. A teine on selline pikem pööre, kus nina jääb maa poole vähe kauemaks ja siis aeglaselt läheb tagasi normaalsesse asendisse. A see B-tüüpi pööre mul ei tule alati välja. Eitea miks?
?
Probleem on natuke see, et endal varju all on liikumisest küll üks perspektiiv, aga õppimise mõttes oleks hea ka kõrvalt näha paar korda, mis siis täpselt selle varju ründenurgaga toimub.
Loodame, et näiteks kuplikoolituse raames jääb paar maandumist kaamerasse.
Plaanis sel hooajal selle poolega tiba tööd teha, et Tuukri-Velo vahelist koostööd edasi arendada. Avanemiste suhtes oleme juba päris hästi kokkuleppele jõudnud temaga, nüüd siis veel maandumised.
45- ja 90-kraadiseid olen juba proovinud, aga seda õiget tunnetust veel ei ole. Tundub, et pmõtteliselt 2 tüüpi pöördeid saab teha. Üks on selline kiire ja lühike pööre, mis lükkab korraks kupli vertikaali ja siis kähku tagasi. A teine on selline pikem pööre, kus nina jääb maa poole vähe kauemaks ja siis aeglaselt läheb tagasi normaalsesse asendisse. A see B-tüüpi pööre mul ei tule alati välja. Eitea miks?
?
Probleem on natuke see, et endal varju all on liikumisest küll üks perspektiiv, aga õppimise mõttes oleks hea ka kõrvalt näha paar korda, mis siis täpselt selle varju ründenurgaga toimub.
Loodame, et näiteks kuplikoolituse raames jääb paar maandumist kaamerasse.
<< Home