Tuesday, January 15, 2008

America`s Next Top Model

Ma pole kunagi eriline tugitoolisportlane olnud, aga MMA-d ma küll vaatan suurima heameelega. Näiteks pärast trenni õhtusöögi kõrvale on alati hea vaadata.

Kuna UFC-d kahjuks väga tihti ei näidata, siis ma siin vahelduva eduga vaatan USA fighteriseepi The Ultimate Fighter.

See on umbes samal põhimõttel sari nagu America`s Next Top Model, ainult tibide asemel on sinna kokku aetud hulk fightereid, kes siis mitu kuud elavad ühes majas, treenivad maailmakuulsate coachide käe all ja võtlevad üksteise vastu. Finaalmatši võitja on siis The Ultimate Fighter ja saab kuuekohalise lepingu UFC-ga. Votnii. Siis pole enam vaja tööle minna, muudkui peksa UFC sarjas erinevaid tüüpe hunnikusse ja võta pappi vastu.
Mõni aeg tagasi lõppes TUF-i 6. hooaeg (mäletate Mac´i, kes võitis tehnika vs. jõud matši?:)
Kuna 7. hooaega tuleb veel tiba oodata, siis ma nüüd tõmbasin endale õhtuseks vaatamiseks TUF 1. hooaja.
Hooaeg ise polnd suurem asi, aga no finaalmatš oli lausa eriti lahe!:)
Igatahes siuke mees on mul nüüd desktopi peal:


Täna õhtul hakkan siis 2. hooaega vaatama.