Sunday, May 06, 2007

Mulle nädalavahetused meeldivad, neid võiks tihemini olla

Velo ja Spectre vahel vahetades esimesel hüppel alati hämmastab see vertikaalkiiruste vahe. Spectrega siis kipub maandumiskohast üle shootima ja Veloga lennates tundub, et maa kargab kohe näkku:)

Laupäeva pärastlõunal läks tuul nulli ja tõmbasime Tibuga mõned ülilahedad svuubid. Eks nüüd tuleb need 180-kraadised huugid jälle ette võtta, sealtmaalt jäi eelmisel aastal asi pooleli. Kui ilm tiba soojemaks läheb, siis lähme paneme Tibuga mõned kõrged avamised 3,5 pealt. Tavalisel kõrgusel avades jääb seda kuplilennuaega ikka väga väheks, Velo on jube kiire alla tulema.

Kuusiku punkris õhtune saun ja hommikune omlett oli väga broo. Xtr pommis poes kassajärjekorras meie taga seisvatelt neiudelt välja õuna-arooniaveini Rubiin, mis oli tige kraam, soovitan tarbida ainult äärmise ettevaatusega. Pühapäeva hommikusse mahtus veel stiilipuhas venekeelne äratus (a znajete, mne naplivatj na Ansipa! etc) ja minu ebaõnnestunud katse peldiku seinu siniseks värvida, mille käigus peldikupott mulle peale kukkus ja kõik vesi põrandale läks.

Trennis reedel juhtusin kaklema ühe väga kõva tüübiga (lilla vöö vist), kellega oli ikka tõsiseid probleeme mul, muu hulgas see asi, et ma ei saandki talle kuidagi kallale. Masendav igatahes. Asjaga tegeldakse.