Monday, April 17, 2006

Täna puhtad sokid!

Niisiis,
pärast kolme pikka päeva ootamist on Delta Airlines mu pagasi lõpuks tagasi toonud.
Hüppasin siiamaani igalt poolt kokkulaenatud kamaga.

Kõige hullem lugu oli jumpsuidiga. Kõige parem suit, mis leidsin, oli ikkagi tiba suur ja bootsid lehvisid. Ühel hüppel juhtus isegi siuke lugu, et lennuki uksel rear rear floateri koha peal töllates tuli üks bootie üldse jalast ära. Aga lendasin hüppe lõpuni ühe bootsiga nagu kell. Punktid kirja ja puha. Lihtsalt nii kõva mees olen!

Kama osas laenasin ühelt kohalikult Icon / Pilot 104 kama. Kui aega saan, siis kirjutan selle kohta pikemalt, a kokkuvõtteks seda, et Pilot on tõepoolest hea bigway-kuppel ja avaneb tõesti otse.

Colour-coordination oli muidugi täitsa paigast ära, leidus kogu selle värgi juures nii roosat, lillat kui rohelist. Pilte võib leida kuskilt liisu.tumbleweeds.ee/florida.

Nüüd siis on mu enda kama lõpuks saabunud.
Never ever ma ei pane enam kunagi kama pagasisse.
Ja see Delta Airlines mu käest veel saab! Mul on tunne, et nad tahaksid finantseerida minu uue kamakoti ostu näiteks.

Muidu lendame siin põhiliselt 15-18waysid praegu, miski 4-5 punktilisi tavaliselt. Bigway-laager algab kolmapäeval, praegu lihtsalt niisama toksime ja harjutame.

Käisime ka tuuletunnelis ära tund aega. Pärast seda tundi võtsime üksmeelselt veel kaks tundi tunneliaega juurde. Sest selgus, et väga palju on veel õppida. Pühapäeval siis lendame jälle!

Täna käisime Wingsi tehases ja meres ujumas kah.
No blin, ei jõua praegu kõigest kirjutada:)

Aga kokkuvõtteks seda, et Tumbleweeds hoiab Eesti lippu kõrgel ja lendame bigwaysid nagu kell. Siin kõik kohad täis Tai 400-ways käinud tüüpe, ja selgub, et oskavad eestlased nendega koos hüpata küll.

P.S. Liisu on kah päris tubli meil ja täna jõi ainult kaks kokteili ja ühe õlle.
:)