Monday, April 03, 2006

Asju juhtub

Täna hommikul mu puuderkreemi tuub plahvatas. Ilmselt pigistasin liiga kõvasti.
Võite arvata, et see värk ei tulnud pluusi pealt enam maha. Ja kuna see puuderkreem on siuke suht kaua pealpüsiv asi, siis ta püsib sama kaua ka pluusi peal, ma eeldaks. Või veel kauemgi. Äkki jääbki sinna?

Sellised jamad ei ole mitte haruldased minu majas.

Näiteks kasvõi see juhtum, kui ma ükskord üritasin õe epilaatoriga jala pealt karvu ära kakkuda. See epilaator on siuke patareidega töötav asjandus, mille nina nagu pöörleb ja niimoodi kakub karvad ära.
OK niisiis alguses läks kõik hästi, kuni see epilaator järsku sai mu juuksesalgust kinni. Ja siis väga kiiresti näris ennast juukseidpidi ülespoole nagu väike tige piraaja. Näris terve juuksesalgu endale sisse ja siis lülitas ennast välja. Ilmselt oli kõht täis.
Mul oli muidugi parajasti vaja välja minna. A tekkis küsimus, mismoodi seletada asjaolu, et mul on epilaator peas??

Sellesse epilaatorisse ma suhtun nüüd ülima ettevaatusega.