Tuesday, October 04, 2005

Bird score

Ma ei saa aru, mis neil lindudel minu vastu on.
Eelmise aasta jooksul, kui Mazda 323-ga sõitsin, suutsid kokku 7 lindu minu autoga kokku põrgata. S.h. üks see suur albatrossi nägu kajakas, kes pärast kokkupõrget rahulikult edasi lendas, aga noh väikesed linnud läksid ikka pannkoogiks vastu klaasi.
Mõtlesin, et äkki on asi autos, et linnud pruuni värvi hästi ei märka võimidagi.

Nüüd juba mitu kuud mul see beezh Mazda 626 ja lootsin, et linnud on oma jama lõpetanud. Aga võta näpust, teate. Sõidan täna hommikul tööle, vaatan krt linnuparv tõuseb tee kõrvalt õhku. Aga said kõik veel auto eest minema. A vaatan krt teine linnuparv veel tuleb! Linnud tegelt polnud üldsegi tee peal, vaid tee kõrval muru sees, nad oleks võind rahulikult sinna jäädagi, a oli ju vaja terve parvega auto kõrvalt õhku tõusta. Ja kus sa siis metsa poole saad lennata eksole, ikka tee peale kogu parvega. Sõitsin krt tunneli linnuparve sisse, nüüd on kogu masin sulgedega koos, nigunii on miskeid linnusoolikaid kah radika vahel või kuskil.

Teate linnud, krdi lambad, te ikka vaadake kah, kuhu te lendate. Ma veel saaks aru, kui te mootorrattureid ründaks, a no auto vastu ikka ei saa ka terve parvega. Või teate lennake üldse ära lõunasse parem.