Wednesday, August 10, 2005

Tuuker täna eriti tige

Krt väga ammu pole enam nii tõsiselt vihastanud kui täna hommikul. Põhjuseks lennundusmeditsiini keskus.

Kõigepealt eksole nad saadavad mind mingite tõendite järele igasuguste arstide juurde, kes vaatavad mind selle jutu peale nagu lollakat. Pluss kõik arstid on kohal loomulikult ainult tööajal, nagu mul muud teha poleks, kui linnas ringi joosta keset tööpäeva. Järjekorrad kah veel muidugi. No kust kõik need haiged inimesed tulevad? Eestlaste tervisega on tõsiselt midagi korrast ära.

Aga see lugu oli küll juba liiast, et lubatud aadressil asus lennundusmeditsiini keskuse asemel hoopis Ülemiste hotell. Sellised asjad hommikul vara ajavad ikka juhtme kokku küll. Igatahes juba mitmendat korda pani mõtlema: no mille krdi pärast mul seda ****i vaja on? Oleks enne teadnud, et selle tervisetõendiga nii palju jama on, ma poleks seda hüppemeistri asja ajama hakanudki. Tra.


A kui arvuti taha jõudsin, siis oli Mirage Systemsist saabunud mulle selline kiri:

Dear Kristiina,

Your order should ship either today or tomorrow. Sorry for the inconvenience.

Bob



Lõpuks ometi! Jiiihaaa, järgmine nädal saab Velo jälle lendama!!!:)))

Igatahes selle peale läks kohe tuju paremaks. Muidu oleks küll kellelgi halvasti läinud täna.

Ok, eks ma ilmselt käin seal komisjonis ikka korra ära, kui nii kaugele juba tuldud on. A kui seal neil arstidel veel midagi ütlemist on, siis võivad küll kõik ***** minna ja mina panen hüppemeistri ameti maha.