Friday, June 17, 2005

Rubriigist Tuukri Tibu

Üldiselt Tuuker ja Black Beauty on päris hästi üksteisest aru saama hakanud. Täiesti timmilt oleme maandunud suure tuulega ja väikese tuulega ja kõik on olnd nagu korras. Aga näe viimsel nv-l oli absoluutne nulltuul ja järsku jällegi tekkisid probleemid maandumisel.

Mulle tundub, et 3 asja on, milles ma võin tiba munada. Kui vähegi tuult on, siis väikesed munamised ei loe halligi. A nulltuulega näe sain mitu buttslide`i nagu kell.

  • Võibolla ma ei tõmba esimest pidurdust piisavalt järsult või piisavalt madalale.
  • Võibolla ma pingutan svuubi ajal pidurite tirimisega tiba üle. Keset svuupi ei tohiks ilmselt ennast kõrgemale tõsta veel, see asi peaks jääma svuubi lõppu.
  • Võibolla ma jätan lõpus mingi osa fleerist veel kasutamata, sest mõtted on juba jala mahapaneku juures.

See asi kah muidugi, et mulle ei meeldi liduda maandumisel nagu krdi roadrunner. Kuidagi peab saama nii kah maanduda, et jalad ei pea kaela taha käima.