Monday, October 23, 2006

Päh, ise oled sale!

Üks mu teretuttav, kellega tavaliselt umbes kord aastas kokku juhtun, tervitab mind alati sõnadega: "Küll sa oled kõhnaks jäänud!"
või: "Sa oled jälle alla võtnud!"
või: "Sa näed nii kena sale välja!"

Ja no alati.

Kuna tegemist on ülimalt kalkuleeriva persooniga, kel lisaks veel psühholoogia-alane kõrgharidus, siis tekib tahes-tahtmata küsimus, mida ta sellise line`ga taotleb.

Kindlasti olete vahel mõne sellise tegelasega kokku puutunud. Pärast iga temapoolset avaldust avastad endalt uuriva pilgu, mis üritab tabada sinu reageeringut. Teeb ettevaatlikuks ja muudab suhtlemise mänguks (võimumänguks?) kahe persooni vahel, mille juures muutub oluliseks võit või vähemalt kaotuse vältimine.

Minu meelest on see piisavalt creepy suhtlemisviis.

Niisiis, ilmselt on talle jäänud mulje, et minu jaoks on oluline olla sale. Seega peaks mind rõõmustama, kui keegi arvab, et ma olen maha võtnud. Seega peaks mulle meeldima hakkama see persoon, kes pidevalt korrutab, et ma olen maha võtnud. Mis võib kunagi nimetatud persoonile kasuks tulla.

Tegelikult see skeem muidugi ei tööta. Mul on manipulaatoritega laialdased kogemused. Päh, ma tunnen nad juba kaugelt ära!